Tas ir nopietns izaicinājums katram kas ir projektā.Sākot no idejas autora līdz pat cilvēkam kas uzsāka to tikai šodien. Un manuprāt tas ir tik nopietni, ka labāk to nedarīt nopietni, bet no sirds :)Lixko i Veselo
Lieliska doma!es arī par:); droši vien tas, ka tas būs pasaulē lielākais rekomendāciju bizness varētu vēlāk arī nebūt primāri, bet tikai piedeva kaut kam citam..;)
Tā ir pareizā pieeja šim biznesam, nevis strādāsim, tad redzēsim, bet ar konkrētu mērķi - izveidot Lielāko!! Pievienojos pāgājušo nedēļ, un ceru dot arī savu pienesumu..
Es domāju, ka tā ir pareizā attieksme un mērķis, jo bez šāda mērķa tam pat nebūtu nekādas iespējas realizēties. Bet vai tas reāli ir iespējams-es domāju, ka tas ir iespējams ar stingru turēšanos pie vīzijas un daudz darba. Ir jāskatās piemēri kā citi pasaulē ir sasnieguši 1. vietas, jāskatās vēsturē un jāiet uz priekšu. Citiem nav pat bijis tik laba produkta kā mums, bet viņi ir 1. pasaulē, bet mums taču ir ideāls produkts, tā ka iespēja ir milzīga izveidot lielāko rekomendāciju tīklu pasaulē. Viss atkarīgs no ticības un smaga un arī pareiza darba. Jāņem vērā arī, ka ne viss ir atkarīgs no cilvēka, bet arī augstāk stāvošajiem spēkiem un pareizas motivācijas, kāpēc mēs vēlamies tik augstus rezultātus, kādi ir mūsu kompānijas un personīgie mērķi, kāpēc vēlamies sasniegt tik augstus rezultātus un attiecīgi iegūt tik daudz naudas-kādiem mērķiem kalpos šī nauda.
Šodien vacieši no ironijas pirms produkta lietošanas lidz pilnai eiforijai bija novesti par 10 minutēm. A piebedzu viņus kad pedejo karoti kas palika testerī...........apēdu:)
Mūms tada jau ir. Manūprāt 2008 gada Kampars izsniedza. Kaut kā par vienu un to pašu....Bet toreiz bija par zobu pastu, varbūt varam saņemt arī par masku, un pēc tam par visiem parējiem produktiem:)
Esmu tagad Vacijā un ticiet man, vaieši arī drizumā noticēs mūsu idejai!!! Buu labi, lai atbalstītu mūsu ideju, visiem kas nav vel Direktori, kļūst par viņiem tuvakā laikā.
2008. gadā kompānijai bija cits nosaukums un cita kategorija („Eksportspējīgākais komersants” mazo komercsabiedrību grupā). Tagad ir jauns nosaukums, jauna koncepcija un jauni produkti. Varētu startēt kategorijā "Importa aizstājējprodukts".
Interesanti, ko gan cilvēki domā ar vārdu iespēja? Manuprāt mūsu rekomendāciju bizness ar ELIĒR International, tā nav iespēja, tā ir vīzija! Ar ko atšķiras iespēja no vīzijas? Iespēju var izmantot un var arī neizmantot, bet vīzija ir kas vairāk par vienkārši mērķi, vīzija ved mūs pie patiesās būtības, ko mēs īsti vēlamies, un kā mēs jutīsimies, kad vīzija kļūs par realitāti! Vīzija ved mūs tikai vienā virzienā, un šis virziens ir vīzija mūsu realitātē! Man ir pārliecība, ka mēs to izdarīsim, jo mums šo vīziju pasniedza uz paplātes ar zelta maliņu, uz kuras atrodas viss, kas ir nepieciešams. Unikāls, ekskluzīvs produkts, unikāla biznesa sistēma un apmācība. Viss, kas ir jādara - jāiemācās izmantot, to, kas atrodas uz šīs paplātes.
Jānis Jūs esiet ģēnijs. Es nevaru neko piebilst. Tiko no parunām ar vaciešiem - esmu Minhene - un velreiz sapratu ka mēs izturesim, nepametisim uz pusceļa un viss realizesies vel atrāk neka mēs paši varam iedomaties! Kopa mēs to varam atrāk!
Es domāju, ka šeit ir īstā vieta un laiks, lai to realizētu dzīvē. Pirmkārt, lai katrs Latvijas iedzīvotājs saprot šī projekta nozīmi viņa dzīvē un viņiem sekos visas pasaules iedzīvotāji.
Noticēt jeb mēģināt tam ticēt- tā ir viena medaļas puse jeb monētas puse (kas kuram patīk labāk), bet otra-pati svarīgākā- ik dienu būt visos notikumos, veiksmīgākos, mazāk veiksmīgos, redzēt, dzirdēt, sajust un pastāvēt par šīm vērtībām, kas mums dotas ikvienam, Saprast, ka tas ko mēs ikviens daram ik dienu, reiz pārvērtīsies milzum lielā bagātībā..un nevis tādā jēdzienā kā nauda, bet veselā bagātības kalnā, no kura katrs pasmels to, kas kuram nepieciešams. Vienam veselība, vienam skaistums, vienam finanses, vēl kādam labsajūta par to, ko viņš spēj iedot kādam, kuram kas ļoti ļoti nepieciešams.Un miljoniem cilvēku pasaulē būs pateicīgi par to, kas viņiem reiz tika dots!Un lielāko kompāniju pasaulē ''būvēs'' tie, kas to apzināsies no brīža, kad pirmoreiz pamēģinās un sapratīs,kas nāk no zemes dzīlēm, un pieņems par savējo uz visiem laikiem- kā produktu, tā biznesa iespēju!Ceļš vienmēr ved tur, uz kurieni mēs dodamies!
Ir divu veidu cīņas: "ar asinīm" un "attīstība"! Esmu pārliecināts, ka īsta cīņa ir kā šahā, kur pretinieki cīnās, tikai nesitot viens otru, nenoniecinot, nepazemojot, bet abiem ir sacensība, kur pie jebkura rezultāta abi ir ieguvēji, abiem ir izaugsme un attīstība! Es nedomāju, es rīkojos un es esmu komandā!
Tas ir nopietns izaicinājums katram kas ir projektā.Sākot no idejas autora līdz pat cilvēkam kas uzsāka to tikai šodien.
ОтветитьУдалитьUn manuprāt tas ir tik nopietni, ka labāk to nedarīt nopietni, bet no sirds :)Lixko i Veselo
Lieliska doma!es arī par:); droši vien tas, ka tas būs pasaulē lielākais rekomendāciju bizness varētu vēlāk arī nebūt primāri, bet tikai piedeva kaut kam citam..;)
УдалитьŠodien informāciju izplata tie , kam ir nauda. Es domāju ka tāpēc tik maz pozitīvas informacijas.
УдалитьTā ir pareizā pieeja šim biznesam, nevis strādāsim, tad redzēsim, bet ar konkrētu mērķi - izveidot Lielāko!! Pievienojos pāgājušo nedēļ, un ceru dot arī savu pienesumu..
ОтветитьУдалитьEs domāju, ka tā ir pareizā attieksme un mērķis, jo bez šāda mērķa tam pat nebūtu nekādas iespējas realizēties. Bet vai tas reāli ir iespējams-es domāju, ka tas ir iespējams ar stingru turēšanos pie vīzijas un daudz darba. Ir jāskatās piemēri kā citi pasaulē ir sasnieguši 1. vietas, jāskatās vēsturē un jāiet uz priekšu. Citiem nav pat bijis tik laba produkta kā mums, bet viņi ir 1. pasaulē, bet mums taču ir ideāls produkts, tā ka iespēja ir milzīga izveidot lielāko rekomendāciju tīklu pasaulē. Viss atkarīgs no ticības un smaga un arī pareiza darba. Jāņem vērā arī, ka ne viss ir atkarīgs no cilvēka, bet arī augstāk stāvošajiem spēkiem un pareizas motivācijas, kāpēc mēs vēlamies tik augstus rezultātus, kādi ir mūsu kompānijas un personīgie mērķi, kāpēc vēlamies sasniegt tik augstus rezultātus un attiecīgi iegūt tik daudz naudas-kādiem mērķiem kalpos šī nauda.
ОтветитьУдалитьŠodien vacieši no ironijas pirms produkta lietošanas lidz pilnai eiforijai bija novesti par 10 minutēm. A piebedzu viņus kad pedejo karoti kas palika testerī...........apēdu:)
УдалитьKamēr citi vēl domā, es jau piedalos būvēšanā!
ОтветитьУдалитьŅemot vērā pašreizējos attīstības tempus, vēl pāris gadi un saņemsim apbalvojumu kā visstraujāk izaugusī lielākā kompānija rekomendāciju biznesā!
Man patiesi žēl tos cilvēkus, kas vēl nav pamēģinājuši Elier dūņu masku.
Sanita Reimane
Sanita! Tu esi fantastiska ar savu enerģiju! Nebrinišos ja Ražotaja balva šajā gadā būs tavēja!
УдалитьMan jau tagad ir žēl, ka pagājušajā gadā netika piešķirta Latvijas Inovāciju balva. Varbūt šogad, Valentīn?
ОтветитьУдалитьMūms tada jau ir. Manūprāt 2008 gada Kampars izsniedza. Kaut kā par vienu un to pašu....Bet toreiz bija par zobu pastu, varbūt varam saņemt arī par masku, un pēc tam par visiem parējiem produktiem:)
УдалитьEsmu tagad Vacijā un ticiet man, vaieši arī drizumā noticēs mūsu idejai!!! Buu labi, lai atbalstītu mūsu ideju, visiem kas nav vel Direktori, kļūst par viņiem tuvakā laikā.
ОтветитьУдалить2008. gadā kompānijai bija cits nosaukums un cita kategorija („Eksportspējīgākais komersants” mazo komercsabiedrību grupā). Tagad ir jauns nosaukums, jauna koncepcija un jauni produkti. Varētu startēt kategorijā "Importa aizstājējprodukts".
ОтветитьУдалитьAtzinības par daudz nevar būt :)
jau nosutiju uz pieteikšanu. Mums viss notiek ātri:) Paldies par iniciativu, ja vinnesim, būs jādzēr šampanieti:)
УдалитьInteresanti, ko gan cilvēki domā ar vārdu iespēja? Manuprāt mūsu rekomendāciju bizness ar ELIĒR International, tā nav iespēja, tā ir vīzija! Ar ko atšķiras iespēja no vīzijas? Iespēju var izmantot un var arī neizmantot, bet vīzija ir kas vairāk par vienkārši mērķi, vīzija ved mūs pie patiesās būtības, ko mēs īsti vēlamies, un kā mēs jutīsimies, kad vīzija kļūs par realitāti! Vīzija ved mūs tikai vienā virzienā, un šis virziens ir vīzija mūsu realitātē! Man ir pārliecība, ka mēs to izdarīsim, jo mums šo vīziju pasniedza uz paplātes ar zelta maliņu, uz kuras atrodas viss, kas ir nepieciešams. Unikāls, ekskluzīvs produkts, unikāla biznesa sistēma un apmācība. Viss, kas ir jādara - jāiemācās izmantot, to, kas atrodas uz šīs paplātes.
ОтветитьУдалитьKOPĀ mēs to varam!!!
Jānis Jūs esiet ģēnijs. Es nevaru neko piebilst. Tiko no parunām ar vaciešiem - esmu Minhene - un velreiz sapratu ka mēs izturesim, nepametisim uz pusceļa un viss realizesies vel atrāk neka mēs paši varam iedomaties!
УдалитьKopa mēs to varam atrāk!
Es domāju, ka šeit ir īstā vieta un laiks, lai to realizētu dzīvē. Pirmkārt, lai katrs Latvijas iedzīvotājs saprot šī projekta nozīmi viņa dzīvē un viņiem sekos visas pasaules iedzīvotāji.
ОтветитьУдалитьNoticēt jeb mēģināt tam ticēt- tā ir viena medaļas puse jeb monētas puse (kas kuram patīk labāk), bet otra-pati svarīgākā- ik dienu būt visos notikumos, veiksmīgākos, mazāk veiksmīgos, redzēt, dzirdēt, sajust un pastāvēt par šīm vērtībām, kas mums dotas ikvienam, Saprast, ka tas ko mēs ikviens daram ik dienu, reiz pārvērtīsies milzum lielā bagātībā..un nevis tādā jēdzienā kā nauda, bet veselā bagātības kalnā, no kura katrs pasmels to, kas kuram nepieciešams. Vienam veselība, vienam skaistums, vienam finanses, vēl kādam labsajūta par to, ko viņš spēj iedot kādam, kuram kas ļoti ļoti nepieciešams.Un miljoniem cilvēku pasaulē būs pateicīgi par to, kas viņiem reiz tika dots!Un lielāko kompāniju pasaulē ''būvēs'' tie, kas to apzināsies no brīža, kad pirmoreiz pamēģinās un sapratīs,kas nāk no zemes dzīlēm, un pieņems par savējo uz visiem laikiem- kā produktu, tā biznesa iespēju!Ceļš vienmēr ved tur, uz kurieni mēs dodamies!
ОтветитьУдалитьIr divu veidu cīņas: "ar asinīm" un "attīstība"!
ОтветитьУдалитьEsmu pārliecināts, ka īsta cīņa ir kā šahā, kur pretinieki cīnās, tikai nesitot viens otru, nenoniecinot, nepazemojot, bet abiem ir sacensība, kur pie jebkura rezultāta abi ir ieguvēji, abiem ir izaugsme un attīstība!
Es nedomāju, es rīkojos un es esmu komandā!