вторник, 13 декабря 2011 г.

Manas sajūtas pēc uzstāšānas Krievijā

Es ilgi gaidīju šo iespēju un jau lasot es sapratu ka Krievijā praktiski nav cilvēkus kuri tiešam palīdz cilvēkiem izķeparoties no dzīves bedres. Pec prezentacijas  pie manim pienaca stipri  kouči no dažadam organizacijam un interesējas par manu poziciju un viens pat gribeja lai es viņam palidzētu. 
Šodien es vel konkrētak kristalizeju formulu:

Partrauciet domat par sasniegumiem sava pagatnē, tas ir Jūsu pieredze
Beidziet cerēt uz citiem un brīnumu, dzīvē brīnumu vari sasniegt tikai pats
Dariet neskatoties ne uz ko, macaties no labakajiem un dariet tikai tā, ka  patīk tieši Jūms
Analizējiet to ko Jūs dariet un dariet vel vairāk un labāk
Var apstāties tikai tad, kad iekšeja balss pateiks - Nepadodies nav attiecinams uz mani. Es nezinu kas ir padoties. 

4 комментария:

  1. Mani ļoti iedvesmoja stāsts par Vardītēm... par to, ka mūsu sabiedrībā bieži ir nonivilētas pamatvērtības... par to, ka bailes ieraudzīt realitāti- rada vēlmi uzvilkt rozā brilles.- Ir jābūt drosmei...redzēt, redzēt, kas esi, - kur esi un ka esi tāds kāds esi... un tad arī citus mēs spējam ieraudzīt nevērtējot un pieņemot - kā pašu dzīvi! Domāju... tikt vaļā no bailēm un pagātnes.... var saprotot ka dzīves un cilvēka vērtība nav izmērāma sasniegumu, statusu vai naudas izteiksmē... Dzīve un cilvēks ir vērtība pati par sevi... to saprotot un cienot mēs kļūstam brīvi no bailēm un spējam Dot - dot pasaulei un cilvēkiem vienkārši tādēļ, ka savādāk nav iespējams!!! Un panākumi tad jau ir tikai pievienotā vērtība, kas iedvesmo tos, kuri vēlas kļūt tikpat brīvi!!
    Džīna.

    ОтветитьУдалить
  2. Labdien! nav īsti atbilstoši tēmai, bet vienkārši man ineteresanti uzrakstīt par sekojošo saistībā ar Elier zobupastām: lasīju pēdējā Ilustrētajā zinātnē, Nīderlandes zinātnieki noskaidrojuši enzīma struktūru, kas izraisa zobakmeni, zobu bojāšanos, smaganu iekaisumu. Tiek plānots izstrādāt šī enzīma inhibitoru un to nākotnē pievienot zobu pastām vai pat saldumiem. varbūt ēlieru satāvā jau ir šāds enzīma inhibitors dabīgā veidā?:)
    P.S. tādi cilvēki ir, man ir/bija laimējies tādus Maskavā zināt:)
    Gundega

    ОтветитьУдалить
  3. Kaut vai tas vien, ka tika pasniegta šī balva, liek aidomāties par mūsu kompanijas nopietnību un protams arī izaugsmes ātrumu. Lai kā arī mums katram ietu šajā biznesā, ja mēs mācīsimies tikai no pašiem labākajiem arī mūsu dzīvēs notiks pats labākais. Lai katrs sasniedz tieši to, ko iecerējis un vēl daudz, daudz vairāk. Ritvars

    ОтветитьУдалить