пятница, 2 декабря 2011 г.

Sakums

Visam ir sākums. Ir sākums arī manam blogam. Rakstīšu ar kļudam, bet runāšu latviski, jo 99% no šodienas BP ir Latvieši. Es teiktu varēni Latvieši, jo mums ir mērķis uzbuvēt lielako rekomendacijas biznesu Pasaulē. Interesanti ir tas ka šaubās 99% no visiem , kas šos vardus dzird. BP vienkarši dar. Un pēc vienas amerikaņu MLM kompānijas teikta - Tarl Robinson - nevar saprast kā mūms tas izdodas.
Es uzsaku šo blogu nē tāpēc ka man nav ar ko nodarboties, prētēji, laika ikdienišķs trūkums, bēt tāpēc kā es Jūtu ka dažiem cilvēkiem grībās ar mani runāt, viņiem ir interese un es gribu atbildēt ar to pašu.
Un vēl: paldies visiem BP, ka Jūs noticējat, paldies kā Jūms ir mērķi, paldes par to laiku un enerģiju, ka arī intelektu, kas katru dienu palidz cilvēkiem: būt skaistiem, vēseliem un enerģiskiem, attistities un pelnīt naudu, ka arī savlaicīgi palīdz berniem caur mūsu labdarības projektu.
Lai Jūs pavada milzīga enerģija!

Комментариев нет:

Отправить комментарий